Objednávka

Objednávka na zber, prepravu a zneškodnenie infekčného odpadu (nebezpečného odpadu) COVID 19 z plošného testovania obyvateľstva z obce Hnilčík. Testovanie sa uskutoční dňa 27. 2. 2021 v čase od 8.00 hod. do 17.00 hod. v budove Obecného úradu Hnilčík č. súp. 38

Identifikácia

Číslo objednávky: 10-Ocú/2021

Názov zmluvy:

Názov objednávateľa: Obec Hnilčík

Adresa objednávateľa: Hnilčík č. 38, 05332 Hnilčík

IČO objednávateľa: 00329134

Názov dodávateľa: Brantner Nova s. r. o.

Adresa dodávateľa: Sadová 13, Spišská Nová Ves

IČO dodávateľa: 31659641

Predmet objednávky: Objednávka na zber, prepravu a zneškodnenie infekčného odpadu (nebezpečného odpadu) COVID 19 z plošného testovania obyvateľstva z obce Hnilčík. Testovanie sa uskutoční dňa 27. 2. 2021 v čase od 8.00 hod. do 17.00 hod. v budove Obecného úradu Hnilčík č. súp. 38

Cena objednávky: 0.00 € s DPH

Objednávku vystavil: Kačír Ľubomír ( starosta obce )

Dátumy

Dátum objednania: 25.02.2021

Datum zverejnenia: 25.02.2021

Dokumenty