Faktúra

Analýza dokumentácie, úprava registratúrneho strediska, príprava vyraďovacieho konania, skartácia dokumentov po lehote uloženia, vypracovanie reg. poriadku a plánu

Identifikácia

Číslo faktúry: 05/09/2019

Identifikácia objednávky:

Identifikácia zmluvy: Zmluva o poskytnutí služieb

Názov odberateľa: Obec Hnilčík

Adresa odberateľa: Hnilčík č. 38, 05332 Hnilčík

IČO odberateľa: 00329134

Názov dodávateľa: Pavol Kapralčík

Adresa dodávateľa: Udiča 134, Udiča

IČO dodávateľa: 35230657

Predmet faktúry: Analýza dokumentácie, úprava registratúrneho strediska, príprava vyraďovacieho konania, skartácia dokumentov po lehote uloženia, vypracovanie reg. poriadku a plánu

Fakturovaná suma: 1390.00 € s DPH

Dátumy

Dátum vystavenia: 12.09.2019

Dátum doručenia: 12.09.2019

Datum zverejnenia: 12.09.2019

Dokumenty